Wednesday, February 28, 2007

Molly needs....

Jag gjorde ett litet test som jag läst på en annan blogg. Jag gjorde ett googlesök på vad jag "behöver", ( Förnamn+needs) Molly needs. Här är det tio första resultaten jag fick.

Molly needs some help. (jo tack, gärna)
Molly needs a hair cut. (sant)
Molly needs a new home. (gärna större och i samma stad som min pojkvän)
Molly needs someone who doesn´t work fulltime and can spend time during the day with her.
Molly needs sex badly. :)
Molly needs our prayers. (halleluljah)
All that Molly needs in her life is good food, a tennisball, a human to throw the tennisball and of course lots and lots of love and hugs. (bara jag inte måste hämta bollen själv)

Ha en trevlig kväll!
Kram

1 comment:

Anonymous said...

Hej du underbara!
Vart går du i skolan?
Blev så otroligt inspererad utav dig!!
Sitter här och funderar på vad jag ska göra med mig själv & min kreativitet!
Jag vill nu veta, vart pluggar du?
Mvh
sofie andreasson
andreasson_sofie@spray.se