Wednesday, March 21, 2007

Jag är ledsen....

...över att jag varit dålig på att blogga på sistonde! Men snälla ha överseende. Jag är mitt inne i mitt examensarbete och min c-uppsats. Detta medför att jag har så otroligt mycket att göra och så lite tid för annat. Jag önskar att dygnet hade fler timmar! Jag har varit mycket på resande fot för att besöka ställen för projektet och inte då haft tillgång till internet. Jag känner mig otroligt stressad och just nu har bloggen blivit drabbad av min tidsbrist! Jag ska skärpa mig. Jag lovar!
Stor KRAM till er alla!

2 comments:

Anonymous said...

Jag har full förståelse för att du har mycket att göra. Lycka till med examensarbetet och jag kikar in lite då och då för att se om det kommit nåt nytt inlägg. Tills dess... ha det så bra!

anna k. said...

Drabbas inte av bloggstress, vilket är lättare sagt än gjort ibland :D! Kram på dig och tack för dina fina ord på min blogg!