Thursday, May 3, 2007

Hemma igen!






Hemma igen från vår lilla resa. London är stort. Detta märkte vi tydligt när vi vandrade omkring i det olika stadsdelarna. Fötterna värkte på kvällen, men vi fick se otroligt mycket. Förutom alla turistmål som inte går att undvika i en stad som London hittade vi in på små mysiga gator och till våra favvo butiker. Kate Moss släppte sin kollektion för topshop, allt tog slut på några minuter. Inga fynd för mig den här gången och Orla Kiely var mkt dyrare än vad jag kom ihåg. Jag håller ett öga på ebay istället.
Känns riktigt skönt att vara hemma, men imorgon åker jag iväg till familjen och får träffa mamma som precis kommit hem efter en månad från sin resa i Kina. Ska bli mysigt.
Det blir också barnkalas då mitt lilla brorsbarn fyller två.

1 comment:

Linas inredning said...

Vilka härliga bilder, jag blir jätteavundsjuk! Har aldrig varit i London men vill väldigt gärna åka dit någon gång. Trevlig helg!