Friday, August 31, 2007

Gamla favoriter







I 8 månader har jag bloggat. Kanske inte så länge tycker vissa med jag är stolt. Jag hade ingen aning om hur det var att vara en del av bloggvärlden och visste inte ifall nån verkligen skulle vara intresserad av vad jag hade att visa? Det är som en egen värld där man dagligen får vänliga komentarer och nya vänner. Jag är fast, och jag älskar det. Tack alla som följt mig under mitt första halvår på imolly. Jag hoppas ni vill fortsätta denna resa med mig framöver.
Stor kram

Jag tänkte att jag skulle visa några av mina favorit bilder under den här tiden.

2 comments:

Anonymous said...

Hej, jag hittade hit först idag och kommer definitivt tillbaka, älskar dina färgranna bilder!

Anonymous said...

i see a real dutch choclat can!!!!droste!!!
wow!!!how did it end up in sweden???