Monday, December 17, 2007



Jag kom på att jag glömt visa er vad som fanns i julkalendern som jag gjorde åt N. Det är inte så många nummer kvar nu och det ser ganska tomt ut på väggen. En av favoriterna tyckte vi båda var den japanska gubben Astronof. Det är en av flera samlarobjekt som är mycket poppis i Japan men även börjar bli mer vanligt här. Inget för barn då åldersgränsen är 14år och det står på förpackningen att: This is a work of art, not a toy.
En annan dag fick han suddgummmi-bokstäver som bildar hans namn, guldpengar, favoritgodis special beställt från sverige (tack mamma!), pennor, skissblock och lite annat. Jag kan visa mer en annan dag. Jag tror att jag är mer pirrig och nyfiken än vad N är varje gång han får öppna ett paket. Jag längtar redan till nästa gång. Det blir i kväll då han inte hann i morse.

Fågeln fick jag av N när vi var på museum of Childhood! Där gick vi förtjusta omkring och pekade ut leksaker vi kände igen för varandra. Jätte skoj!

Nu ska jag börja städa, tvätta och packa lite då jag jobbar ända fram till den 23 när vi flyger hem till sverige över jul.
kram

1 comment:

Emma Clara said...

Vilka härliga bilder du tar.....vilka mysiga saker....man vill dit du bor och shoppa när man ser dem!!!!