Wednesday, February 13, 2008

Kära Svea





Igår tog jag mig en tur till Svenska butiken här i London. Där kan man helt galen och vill-ha-behovet blir på topp! Jag fick iallafall med mig lite favoriter hem och igår kväll åt vi korvstroganoff till middag. Då var vi riktigt nöjda. Jag köpte också med mig damernas och fick veta allt om de senaste händelserna kring kungavärlden och även att Viktoria var på hemligt bröllop i Salzburg, spännande ;) Kanske inte!!
Jag blev så glad när jag hittade a-fil, gott gott. Egentligen skulle jag överaska N med att jag varit där men kunde inte hålla mig utan rinde honom när jag var i butiken. Han la genast en beställning på Kex-choklad och dumle.

Kram

2 comments:

anna said...

fantastiskt att man kan få a-fil i London! jag skulle nog inte överleva utan, tur att mina äventyrliga dagar är över...

karin said...

Like these packages and graphics you choose here.