Monday, February 25, 2008

Planeringen är redan igång...



Bilder: Födelsedag 2006 och 2007

Planeringen är redan igång även om jag är lite trögstartad i år. Jag måste komma på nått klurigt, något smart och överraskande. Det kommer bli en hård kamp för överträffa de tidigare åren, men jag ska kämpa in i det sista och göra mitt bästa. Jag pratar såklart om min älskade N födelsedag. Kommer ni ihåg de andra födelsedagarna? För två år sedan arrangerade jag en picknick i vår pyttiga lilla etta på 25kvadrat. Då firade vi på golvet med kaffe i termos, rutig duk och prickig korv mackor.
Året efter gjorde jag mönstrat presentpapper utav N egna illustrationer. Allt skulle gå i "grafiskt" svart/vitt.
Mitt mål i år är att N ska känna att det är en speciell dag, hans dag. Är det nån som har någon idé?

No comments: